حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

صدای گامهای نشنیده هات را میشنوم آنجا که زمان به عقب بر می گردد و من بی

رحمان محکوم هستم به گناهی که هرگز مرتکب نشده ام صدایی لرزان مرا میگوید

امیدوارانه بساز و من امیدوارانه میسازم و آگاهانه میسوزم همیشه چوب گذشته ام را

خواهم خورد گذشته ای که به پاکی گذراندم و به نا پاکی محکوم است!!!


شبها دو چشم اشکبارم را که دید دور از نگاه مهربان عاشقت دور از نوازشهای چشمان

تارت اینک منم در پیله ی تنهایی خود ماندگار اینک من اینجایم به زور روزگار...






نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:41 http://dokhtare-4fasl.blogsky.com

midoonam harfat az delet miad chon vaaaaghean be del mishine....l3ye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد