حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

هی نشین غصه نخور رفته که رفته

اگه دوستت داشت نمی رفت اون که رفته

هی نشین چشم به راه رفته که رفته

اگه عاشق بود نمی رفت اون که رفته

بی خیالش مگه چند سال تو جوونی

بی خیالش مگه چند سال تو می مونی

بی خیالش اینها رسم روزگاره

همشون کار خداست حکمتی داره

یاد حرفهای قشنگش می دونم مثل یک داغه

اون دلت خیلی گرفته شده قلبت پاره پاره

اون که رفته دیگه رفته دیگه اون دوستت نداره

دیگه دست بردار عزیزم برو سوی عشق تازه

هیچکسی نمی دونه توی دلت چی می گذره

حرفهات اندازه ی کوهه پر غروری خیلی ساده

اون که رفته دیگه رفته دیگه برگشتن نداره

اگه دوستت داشت نمی رفت حتی واسه ی یک لحظه

 

دلم خیلی واست تنگ شده به اندازه ی این دوری حرف نگفته دارم بغض دارم اشک دارم های های گریه دارم آره تو منو به بیراهه سپردی اما تو هنوز تو این دل جا داری با این زبونه روزه حرف آخرم رو می زنم دوستت دارم ...


اینو بدون که هرگز کسی تنها نمی شه
تا با کسی نسازی این تویی که می بازی
اگه بری از خونه.خونه خالی نمی شه
میاد کسی مثل تو یا حتی بهتر از تو
رفتی که تنها بشم خیال کردی عزیزم
هیچکس تنها نمی شه منم تنها نموندم
تو خوبی رو ندیدی به بدیها رسیدی
زندگیتو گذاشتی از همه چیز گذشتی
خیال کردی که دیگه کسی یارم نمی شه
عروسک خیالی به پوچی سر سپردی
عشق قدیمی من ایندفعه رو گول خوردی
حقیقت رو ندیدی دل به بیراهه بردی
می خواستم تو زندگی یار هم باشیم
همیشه شبانه روز کنار هم مال هم باشیم
حالا که رفتی و چیزی نمونده
جز یک خاطره در این قلب شکسته
مونده یک خاطره در قلب شکسته...