حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

منم یک تقویم پر از زمستون چله نشینه دلی دربو داغون

سال کبیسمو شمردم از هیچکسی حاطره ای ندارم

 جز یک نفر که دربو داغونم کرد

 بره بودم گرگ بیابونم کرد

اما دلم تو غربت بیابون اصلا نشد پشیمون

ای دل دیوونه کی قدرتو می دونه برو فکر خودت باش پر از گرگ زمونه

باز منتظر نشستی آب می شی دستی دستی تو هم باید مثل اون دلش رو می شکستی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:07 http://acuteboy1367.blogfa.com

سلام
خوبی
کارت
عالی
به من سر بزن
بای

مریم جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 http://panjare.blogfa.com

سلام خوبی
متن زیبایی نوشته بودی
آغاز، دوست داشتن است...
اگرچه پایان راه نا پیداست...
من دیگر به پایان نیندیشم...
که همین زیباست
من اپم سر بزنی یه دنیا خوشحال می شم
بای

سمیرا پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 14:48

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد