حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

خودم می خوام دلم راضی نمی شه
خودم می خوام دلم می گه نمی شه

تو از من دور شدی واسه همیشه
خودم می خوام دلم راضی نمی شه

هر چی به دل می گم دل می گه بسه
می گه درهای عاشقی رو من بسه
           
می گه قکر نکنی هنوز نشسته

دلم  می گه که خواستنت فریبه نگاهام
می گه با نگاهت فریبه

نمی خواست که دیگه در به در شه آخه دلم هنوز پاک و نجیبه

خودم می خوام ولی دل رو به رومه می گه عاشقی تنها آبرومه

نبر آبروی عشق رو دوباره طاقت زخم تازه رو نداره

تو از من دور شدی واسه همیشه...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
mjz دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 13:39 http://www.2wnloadmusic.tk

سلام !
اگه وبلاگ من قشنگه وبلاگ تو دیگه آخرشه

ممنون از نظرت /موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد