حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

حریم تنهایی پویا

اسم وبلاگ بیانگر محتوای وبلاگه فکر نمی کنم احتیاجی به توضیح باشه!!

سرگرمیه تو شده بازی با این دل غمگین و خستم

یادت نمیاد اون همه قول و قرارهایی که با تو بستم

با این همه ظلم
تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرارهات من نشستم

نشکن دلمو به خدا آهم می گیره دامنتو عاقبت یک روز

نگو بی خبری نگو نمی دونی دلم پر از یک نفرت سینه سوز

نگو بی خبری نگو نمی دونی
 وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

دیوونه نکن دلمو آهم می گیره دامنتو عاقبت یک روز

 

نظرات 4 + ارسال نظر
من شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:18 http://pardismadhouse.blogsky.com

سابق بر این قربون صدقه ی هم می رفتند جدیدا نفرین مد شده!

... شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:28

تو چیکار کردی با من ؟ اصلا از حالم خبر نداری همه برام تاسف می خورن اما از طرف تو دریغ از یه معذرت خواهی ساده به خاطر اون همه بدی که بهم کردی...دارم دیوونه می شم...یکی از شعرام واسه تو:
بیا بنشین کنار من
بگذار من تو را اینجا کنار خود ببینم
بیا بنشین کنارم
نمی خواهم که رنگ زندگی را برای لحظه ای بی تو ببینم
بر دل داغ دیده ام می ماندحسرت تو
اگر دیگر تو را هرگز نبینم
اگر رفتی و هیچ بر گشتنی نیست
همین حالا همین حالا بمیرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 17:19

SHERAT KHEILI GHASHANGE VAGHEAN NEMIDOONAM CHI BEGAM ........................OMIDVARAM BE KASI KE DOOST DARIN BERESIN

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 14:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد